Yandex Connect kurumların kullanmış olduğu kurumsal mail sistemidir.
Adım adım kurumsal mail oluşturma yöntemini açıklayacağız.
Öncelikle https://connect.yandex.com/portal/admin/ adresinden hesabınıza giriş yapmanız gerekiyor.
Sol kısımda bulunan “Kurumsal yapı” menüsüne tıklayınız.
Alt kısımdaki “Ekle” menüsüne tıklıyoruz.
“Çalışan ekle” menüsüne girip gerekli bilgileri dolduruyoruz.
Şuandan itibaren hesabınızı oluşturmuş oldunuz.
Bu adımlardan sonra mailimizi yapılandırmamız gerekiyor.
https://mail.yandex.com.tr/ üzerinden mailimize giriş yapıyoruz.
Karşımıza gelen uyarı penceresinden “Kaydı tamamla” butonuna tıklayarak ilerliyoruz.
Hesabımıza giriş yaptıktan sol üstte bulunan “Ayarlar butonuna” tıklıyoruz ve “Diğer” seçeneğine giriş yapıyoruz.
En son adım olarak ayarları altta ki gibi güncelleyip tüm ayarlarımızı yapmış oluyoruz. Mail adresini kullanmaya başlayabilirsiniz..
Burak AKYOSUN
Yönetim bilişim sistemleri lisans eğitimimi tamamladıktan sonra web tasarım alanında kendimi geliştirmeye devam etmekteyim. 5 Yıldır aynı sektörde hizmet veriyorum bunun yanı sıra e-ticaret sistemleri alanında da çalışmaktayım..